kun je een mini-oven op 220 volt gewoon gebruiken op een camping?

stroomverbruik is 1300 watt

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja hoor dat kan. Het maakt niet uit wat je aansluit, als het totale verbruik maar onder het amperège wat de aansluiting kan leveren blijft.

1300/220 zit net onder de 6 ampère, 6 ampère kom je geregeld tegen als maximum bij een camping. Dat wordt dan dus wel even opletten dat er op dat moment geen stroom wordt gebruikt door andere apparaten, anders vliegen de stoppen eruit.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ivana
8 jaar geleden
Ter verduidelijking:...dat je ZELF geen andere apparaten gebruikt. Wat de buurtent verbruikt doet er niet toe.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ter verduidelijking:...
Apparaten die op DEZELFDE aansluiting zitten, dus ook een partner of eventuele kinderen moeten ze niet aanzetten. Maar b.v. het aanspringen van een koelkast kan soms ook al voldoende zijn.