Waarom zijn de koffers zo klein?

Waarom zijn de koffertjes voor electrisch gereedschap zo klein.
Als ik het er terug in wil doen zit ik altijd te klooien met die kabel van de acculader.Waarom maken ze die opbergruimte niet wat groter zodat je gemakkelijk de kabel kunt opbergen en de koffer normaal dicht gaat zonder dat de kabel ertussen zit.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (4)

Omdat ze dan meer materiaal nodig hebben en het dus duurder wordt. In dit formaat koffer past het erin (zo wordt het verkocht dus neem aan dat het past) dus is het voor de fabrikant goedkoper.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
als je het terug doed zoals je het gekocht heb past altijd
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ze zijn lid van een organisatie die jou willen iriteren, het zijn dezelfde die er voor zorgen dat het stoplicht op rood gaat als je vlak voor de streep bent en ook sommige verpakkingen zo maken dat je schuim op je mond krijgt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het gereedschap wat gebruikt wordt bepaald het formaat waarbij men uitgaat van ruimte. Kijk voor de grap maar eens naar de gereedschapjist van een c.v. monteur ogf timmerman.
Zouden ze koffers ruim maken, dan kan je weer minder koffers kwijt en dat zal een ander weer niet opp prijs stellen.
Meestal met een beetje geduld en ff goed kijken hoe het zit voor je het eruit haalt moet je in staat stellen het er weer in te krijgen, maar ga je proppen dan wil het niet of moeilijk.