iPad scherm is wit en krijg hem niet uit, wat moet ik doen?

De iPad van mijn broertje geeft opeens als je hem aanzet een wit scherm aan, staat helemaal niks op en krijg je ook niet weg, als je het uit probeert te zetten lukt het niet, wat moet ik doen om hem aan de praat te krijgen?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
3K
Amadea
8 jaar geleden
Probeer of schuiven naar links of naar rechts het startscherm geeft. Of misschien drie keer tikken, want het kan ook dat het beeld zodanig vergroot is dat je niet meer kunt zien waar je zit.

Antwoorden (2)

haal de accu er eens uit en start hem weer opnieuw op, misschien werkt dat.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Amadea
8 jaar geleden
Heeft een iPad dan een verwijderbare accu?
Bij een ipad kan de accu er helaas niet uit. Wat je kan proberen:
Houd de knop aan de bovenkant van de ipad EN de homeknop (die onderaan het scherm) tegelijk ingedrukt voor minimaal 10 seconden, tot het apple logo verschijnt.
Kijken of dat werkt.
Mvg.