hoe breek je de verbinding tussen iphone en imac?

Hallo

ik wil weten hoe ik de verbinding breek tussen mijn iphone en imac.
Want al mijn gegevens staan nu op mijn imac.
Bijvoorbeeld mijn contactpersonen, foto's en zo voort
Ik wil dus weten hoe ik dat allemaal kan verwijderen en de verbinding breek.
En niet dat ik nog allemaal foto's en contactpersonen en andere gegevens kan zien.

alvast bedankt

Toegevoegd na 6 minuten:
Met andere woorden: Ik heb het dus gesynchroniseerd en nu wil ik het dus ongedaan maken, maar ik weet niet niet hoe.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Antwoorden (1)

Synchroniseer het apparaat wat je leeg wil hebben met iTunes! Zorg dat er niets I itunes staat en hij zal al je gegevens van het te schonen apparaat verwijderen en er niets opzetten.