telefoneren onder de douche mogelijk?

Ik ben invalide. Als ik ga douchen en ik val wil ik kunnen bellen. Ik zoek een bluetooth apparaat dat ik in geval van nood kan gebruiken. Ik heb al een speaker in douche waar in telefoontjes kan ontvangen, maar ik kan niet zelf bellen. Wie weet iets?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

Schaf een waterdichte aan. Die heb je al voor 75 euro.
Plaats hierin een prepaid kaartje en zet alleen de nummers erin van mensen die jou kunnen helpen in geval van nood. Voor 112 heb je niet eens een simkaartje nodig.
Ik denk de goedkoopste oplossing, je kan dan altijd bellen en je hoeft er niet op gebeld te worden.

http://www.d5avenue.com/nl/caterpillar-cat-b25-dual-sim-zwart.html?source=googlebase&gclid=CI-u_ueot8UCFWoJwwodibwA6Q

Toegevoegd na 1 minuut:
Aanvulling, hang hem om je nek met zo'n keycard of kettinkje. Heb je hem waar je ook valt altijd in de badkamer de telefoon binnen bereik.

Toegevoegd na 1 minuut:
Aanvulling, hang hem om je nek met zo'n keycard of kettinkje. Heb je hem waar je ook valt altijd in de badkamer de telefoon binnen bereik.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Cryofiel
8 jaar geleden
Goed idee! Maar als je toch een waterdichte mobiel koopt - dan kun je die net zo goed als je "hoofd-mobiel" gebruiken, dus als je enige mobiel die je altijd en overal gebruikt. Zowel in een noodgeval onder de douche als heel gewoon elders.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Mee eens wel zo makkelijk. Maar bij de meeste "goedkopere" waterdichte toestellen zijn geen smartphone. En misschien Candy Crushed de vraagsteller wel heel graag :-)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Schaf een telefoon aan die je spraak kunt sturen zoals een iphone.
Roep de telefoon "he siri"
Vervolgens "Bel hulp"
Wacht op contact en vertel wat er aan de hand is.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik ben even aan spelen geweest maar ik vindt niet echt betrouwbaar.
Dus eerst even goed testen of het toestel echt doet wat je wilt.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dat roepen van de telefoon bedoel je? Ja zeker in de badkamer veel omgevingsgeluid, vallend douchewater en wie zegt dat je nog hard kan roepen als je bent gevallen. Mooi dat je het wel even test en hier op terugkomt. +