welke hand stoomreiniger werkt echt heel goed?

ik wil hem gaan gebruiken voor mijn bank, gordijnen maar bovenal het vloerkleed waar de kleine op speelt

prijs is ook wel belangrijk liever niet goedkoop duurkoop uiteraard, maar goed goedkoop zou super zijn....indien mogelijk.....

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

De handzame Bellagio handstoomreiniger is een lichtgewicht en is binnen enkele seconden klaar voor gebruik. Het apparaat verwijdert eenvoudig en snel kreukels en vieze geurtjes uit alle stoffen. Of het nu gaat om kleding, gordijnen, een tafelkleed of beddengoed, met de Stoomreiniger is alles in een handomdraai kreukvrij en ruikt het weer heerlijk fris.

De Bellagio handstoomreiniger doet hetzelfde als wat u van een stomerij kunt verwachten. Maar omdat u uw kleding en andere stoffen thuis in een handomdraai stoomt, bespaart u geld, tijd en moeite. Nooit meer langs de stomerij om uw kleding weg te brengen en op te halen! En doordat de Bellagio handstoomreiniger zo compact en licht van gewicht is, kunt u hem overal mee naar toe nemen. Nuttig voor op een zakenreis, handig om mee te nemen op vakantie.

Op de Bellagio handstoomreiniger zit geen teflonlaag, zoals op een strijkbout. Hierdoor is het gebruik van de Bellagio handstoomreiniger veiliger voor uw stoffen. Door de stoomwerking worden uw stoffen opgefrist en hoeft u ze minder vaak te wassen.

Te koop voor de prijs van 29,95 euro.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ja, maar dat is wat ze beloven....klopt dit ook?
ik kende ooit eens iemand die een stoomreinihger had (weet niet meer welke, maar geen goedkope) en die heeft het ding van pure ellende weggedaan omdat ie dus ook van alles beloofde maar het niet waar maakte:( is dus heel jammer dat ik niet weet welke ik dus iig niet moet kopen en het niet meer na kan vragen ook:(