Hoe weet ik dat er mensen hacken op mijn telefoon kunnen ze dan mijn voor en achter camera zien????

Kunnen mensen met mijn camera zien fotos maken van wat ik allrmaal doe??

Toegevoegd na 1 minuut:
Allrmaal bedoel ik allemaal sorry fout typje

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Als mensen door jou camera willen kijken moet jij eerst iets van hun hebben geinstalleerd dat een virus bevat genaamd een RAT (Remote Administration Tool). dit virus geeft volledige controle over je apparaat. Om dit te vinden is het slimste om een antivirus scanner op je android telefoon te zetten (geen zorgen over apple daar is geen virus voor als dit).