hoe hoor je muziek in game op de ps3 door spotify?

Ik heb gehoor dat de spotify app nu ook op de ps3 is.
Ik heb deze gedownload maar hoe hoor ik nu ook door in game te zitten want dan sluit deze zomaar of bij mij

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.9K

Antwoorden (1)

Deze functie werkt helaas alleen op de PlayStation 4. Zie het bericht hieronder:

PlayStation Music lanceert vandaag, en is in feite een Spotify-app voor je PlayStation 3 of PlayStation 4.

De muziekdienst die je tot nu toe tegenkwam op de PlayStation-consoles, Music Unlimited, wordt hierdoor vervangen. Het grote voordeel van Music Unlimited is dat je tijdens het spelen van een game gewoon naar muziek kunst luisteren, omdat de app op de achtergrond kan blijven draaien. Ook hoef je de game niet af te sluiten om van nummer te wisselen. Deze functies werken echter alleen op de PlayStation 4. In tegenstelling tot Music Unlimited werkt PlayStation Music niet op de PlayStation Vita.

Toegevoegd na 1 minuut:
En een extra bevestiging van Telegraaf:
"Op de PlayStation 3 en 4 kun je gewoon muziek luisteren via de app, maar de PlayStation 4 heeft nog een extraatje. Je kunt op die console jouw favoriete Spotify-nummers namelijk als soundtrack afspelen tijdens het gamen."