waarom gaat mijn senseo-apparaat uit zichzelf aan? als de stekker in het stopcontact zit en het apparaat staat uit,gaat 'ie vanzelf weer aan.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
5.2K

Antwoorden (3)

Waarschijnlijk zit er een soort "kortsluiting" bij de knop waarmee je de machine aanzet of de schakelaar is gewoon kapot.

Als je zelf handig bent kan je het repareren, over het algemeen is het goedkoper om een nieuwe aan te schaffen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er zit een storing in, waarschijnlijk in de schakelaar / misschien vastgeplakt ?? kan ook in binnenwerk zitten.
Hoop dat je garantie hebt :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarschijnlijk is er water bij de print gekomen, die vlak onder de drie knoppen zit. De aan/uitschakelaar zelf kan gecorrodeerd zijn, maar ook de print kan zijn aangetast. Op Youtube vind je wel handleidingen hoe je apparaat uit elkaar haalt. Dan zou je de corrosie weg kunnen halen en de print goed kunnen drogen met een föhn bijvoorbeeld. Het uit elkaar halen is niet eenvoudig en het is de vraag of het apparaat nog te redden is.