Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

kan ik een stoffen oplader krullen met de föhn?

Ik heb ooit gezien dat je een lange oplader kan krullen met de föhn maar die was van plastic, kan dit ook met een stoffen oplader?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wat voor een oplader?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Dit ligt geheel aan de kabel, De meeste gestoffeerde kabels hebben een normale binnenmantel en een nylon of katoene buitenmantel. deze kun je wel krullen met een föhn maar pas op dat de nylon niet smelt of dat het katoen niet te warm wordt.

Nog een reden om voorzichtig te zijn met de warmte heeft te maken met de weekmakers die in de binnenmantel gebruikt zijn, deze kunnen daardoor extra oplossen waardoor de levensduur van de kabel verkort wordt (die kan na verloop van tijd afbrokkelen).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt, het is al gelukt. Ik heb het draad gewoon om een potlood gerold en toen bleef het al zitten. Nu nog kijken of het ook echt blijft zitten!
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing