Hoe kan het dat Open Broadcaster Software zegt dat ik geen videokaart heb?

Ik wil gaan opnemen maar hij zegt dat ik geen videokaart heb?!

Toegevoegd na 3 minuten:
Ik heb als laptop een acer aspire e17 e5 - 771 - 3316

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je moet de BIOS van je Asire Upgraden naar de laatste versie, hierna komen wat opties in de BIOS erbij namelijk in 'Advanced' -> 'Video Configuration' -> PCI Express Graphic -> PowerExpress Setting -> 'Muxed Fixed Scheme'
En 'Advanced' -> 'Video Configuration' -> 'PCI Express Graphic' -> 'Always Enable PEG'

Je kunt natuurlijk ook eerst checken of deze opties al in je BIOS zitten(want ik weet je huidige versie niet)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hoe bedoel je bios?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
"Hoe bedoel je bios?" Laat die Update maar even buiten beschouwing, en controleer alleen of je die instellingen kunt zetten.
Ik vrees dat je verder van huis raakt als BIOS updaten niet je ding is...
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
hoe moet je de bios vinden als je windows 8.1 hebt?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Beste Jakob, zoek iemand met voldoende computerkennis in je kennissenkring of familie die je de fysiek bij kan staan in je BIOS probleem... Ik ga je hier niet de BIOS instellingen met je doornemen als je zelf niet de moeite neemt voor wat research... Computers zijn leuke apparaten, maar niet alleen de software, verdiep je eens in de werking van het apparaat... Ooit afgevraagd wat je het allereerste ziet als je de computer opstart?
Dát is de BIOS..... Google BIOS in combinatie met Aspire en lees wat hier en daar....