Kan ik met een USB to VGA kabel 2 EXTRA schermen aansluiten op mijn laptop?

Ik heb zowel een vga als hdmi uitgang, maar wanneer ik deze tegelijk gebruik kan ik maar 1 extra scherm selecteren. Zou het met een kabel zoals onderstaand wel moeten lukken om 2 extra beeldschermen + mijn laptopscherm te hebben? Ik wil graag mijn bureaublad uitbreieden.

http://www.miniinthebox.com/nl/0-3m-0-98ft-usb-3-0-male-naar-vga-vrouwelijke-tonen-externe-kabel-adapter-voor-window-7-8-gratis-verzending_p2108673.html?currency=EUR&litb_from=paid_adwords_shopping&gclid=Cj0KEQiAuf2lBRDW07y3z6f96awBEiQA0IngJlggI_D3TQgpi1m2AeHVqwzKWxCnxIfTkCMguqfjWQMaAhYG8P8HAQ

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Voor zover ik heb kunnen lezen heb je hier voor een usb 3.0 poort nodig.
Denk niet dat dit op je laptop zit ?
ik denk dat dit zo niet gaat werken via een gewone usbpoort ?
dus misschien dat je hiernaast nog een pcmicia usb 3.0 zou moeten aanschaffen ? als je laptop over die slot beschikt ?

Ben er trouwens een beetje verbaast over, ik had dit nog nooit gezien

ben heel benieuwd of dit zo werkt
ik las wel iets over een extra driver ?

ik heb mijn twijfels of dit ooit gaat werken omdat vga analoog is en usb digitaal
dus de vraag is of usb 3.0 dit ondersteund
ik heb helaas zelf geen usb 3.0

Mij is ooit een VGA to composite adaptor geleverd door mini in the box
me niet vertellen dat je nog een converter nodig had ;)
lijkt mij dat usb digital is tegenover vga analoog ?
ik meen dat het ook in dit geval nog nodig is ? een converter
maar de vraag is dus ondersteund usb 3.0 dit ? right out of the box ?

De beste tip die ik je kan geven is youtube af te struinen voor een how to ?
zoekterm usb to vga ?

Ik zou de kat uit de boom kijken als ik jouw was.
met die losse kabel heb je in mijn beleving toch nog een converter nodig ?

Zie video dat is wat anders dus is dat wellicht beter ?

Als je geen usb 3.0 op je laptop hebt of kunt krijgen lijkt dit me wel een goeie optie ?
capthavoc