Hoe ziet een vaatwasmachine er van binnen uit als hij in werking is gesteld. Ik heb nog nooit vaatwasmachines gezien met een raampje erin.

Nou?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (7)

Dat ziet er zo uitL:
http://www.youtube.com/watch?v=ZffQemlG0VU

Toegevoegd na 2 minuten:
Of zo:
http://www.youtube.com/watch?v=ktHmIzfVfJw&feature=related
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
de verschillende armen die in de vaatwasser zitten gaan ronddraaien en door de gaatjes wordt met hoge kracht water gespoten. In tegenstelling tot wat veel mensen denken komt er niet bijzonder veel schuim vrij als het vakje voor de vaatwastablet wordt geopend
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is een feest van waterstraaltjes en draaiende armen, damp en druppels.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat een mooi antwoord, bijna een gedicht! +
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bijna, het is een Boutade, hoorde daar laastst een mooie term voor tijdens de simpsons, een boedistiche stijlvorm qua kort gedicht. ben het even kwijt. + btw
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Haiku ?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Feest van waterstraaltjes
Armen draaien.
Damp en druppels.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja, bedankt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dank voor de leuke reacties :-)
Bij die vaatwasmachinewastablettenreclamespotjes
(hoeveel woordwaarde?)
laten ze dat wel zien.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt je videocamera in een waterdichte transparante doos doen met een zaklamp erbij. Ik zou dan wel kort filmen om schade door damp aan je camera te voorkomen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is het geheim van de vaatwasmachinefabrikant,die willen niet dat zo maar iedeen kan zien hoe hun masjientje werkt!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Spoelen spoelen spoelen.