Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe laad ik mijn rekenmachine op?

Ik heb een grafische rekenmachine, van Texas Instruments de TI-84 Plus.
Ik kreeg een melding dat de batterijen bijna op waren. Ik heb deze rekenmachine gekregen van mijn zus (die 'm dus niet meer nodig heeft), maar ik heb geen idee hoe ik de rekenmachine moet opladen. Vorig jaar heb ik 'm ook al eens opgeladen, maar kan nergens meer vinden hoe ik dat voor elkaar heb gekregen.

Ik weet dat ik een USB-kabeltje nodig heb, maar verder..? Kan op internet niks vinden erover..

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik kan natuurlijk ook de batterijen vervangen, maar er is ook een manier waarbij ik via m'n laptop iets op kan laden..

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
30.9K
fremar
9 jaar geleden
Vraag het eens aan je zus.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Zij is uit huis, probleem is dat het kabeltje kwijt is. (Ik heb hem zelf kwijt gemaakt, dus aan m'n zus heb ik verder niks nu)

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Hallo Noor,

Er is een verschil tussen accu's en batterijen, batterijen kun je vaak niet opladen en anders kan het via een speciale oplader maar dit zit vaak niet in rekenmachines...
Als jij zeker weet dat er een accu inzit kan je hem via het kabeltje in je computer stoppen of in een usb oplader (zoals samsung en apple ook gebruiken) en de accu opladen. Maar zijn het batterijen dan kan je er gewoon een paar nieuwe in doen.

Succes,

Rens
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dankjewel, ik had de melding niet goed kunnen lezen, dus weet niet zeker of het om de accu ging (als deze er al in zit?) of om de batterijen. Ik heb hem al eerder opgeladen via de computer, maar weet niet meer wat ik toen allemaal moest doen (behalve het kabeltje aansluiten, haha).

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding