Hoe speel ik een cd die ontworpen is voor windows af op een mac?

Voor school heb ik digitaal lesmateriaal op een cd.
Volgens mij is deze cd ontworpen voor windows.
Op de hoes van de cd staat:

Systeemvereisten:
Multimedia pc
- met Windows XP2 (of beter)
- laatste versie van DirectX
- De Flash-plugin van Adobe

Is er een app of een andere manier waarop ik de cd toch aan de praat kan krijgen? (Ik heb geen andere computers tot mijn beschikking)

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Iets met bootcamp of VirtualBox en een windows versie.
http://www.fluther.com/130748/how-can-i-use-a-windows-formatted-cd-rom-on-my-mac/
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Paralels voor Mac. Werkt erg prettig. http://www.parallels.com/eu/products/desktop/

Het beste antwoord

Hiervoor moet je zorgen dat je Mac Windows draait. Dat kan op twee manieren:

1. Met programma's als BootCamp
2. Door virtualisatie (bijv. met Parallels of VMware Fusion)

In bijgaande bron meer informative hierover.