Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

mijn ipod laad wel op als ik de lader in het stopcontact doe, maar mn ipod laad niet op zodra de lader in mijn computer gaat, hoe kan dat?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Dit kan komen omdat de USB poort stuk is of het komt omdat je een te oude versie hebt van Itunes of je hebt nog geen itunes. Probeer het anders op een andere computer en kijk als je ipod daarop wel oplaadt (Itunes nodig op die pc als je het wilt proberen)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ritsuka
11 jaar geleden
dat heeft niets met iTunes te maken
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Opladen heeft inderdaad niets met software te maken, het opladen vanaf een USB-poort wordt namelijk direct vanaf het moederbord geregeld. -1

Andere antwoorden (2)

Dat komt omdat je usb poort niet genoeg stroom levert voor je iPod om op te laden. Waarschijnlijk is er usb 3.0 nodig en heb jij 1.0 of 2.0
Of je usb poort is kapot, maar dat lijkt mij niet.
(Lees meer...)
11 jaar geleden
Utrecht
11 jaar geleden
De stroomsterkte is waarschijnlijk wel de oorzaak, maar de USB versie maakt daar niet uit: daar is geen verband tussen. het gaat om het aantal Ampere dat de aansluiting kan leveren: iPods hebben iets meer nodig dan veel andere apparaten op USB (>1A).
Als je jouw Ipod voor het eerst in in de computer stopt krijg jij de vraag: "wil je dit apparaat toestaan? waarschijn;ijk heb jij toen per ongeluk op weigeren geklikt.

Toegevoegd na 1 minuut:
"Wil je dit apparaat toestaan?"*

waarschijnlijk*

Toegevoegd na 1 minuut:
"Wil je dit apparaat toestaan?"*

waarschijnlijk*
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing