Als je een toetsenbord voor de iPad hebt kan je daarmee dan minecraft PE spelen?

Ik denk erover om een toetsenbord te kopen voor mijn iPad omdat dat makkelijker is om minecraft pocket edition te spelen, maar gaat dit wel of kan je met het toetsenbord niet bewegen op minecraft? Anders is het zonde om een toetsenbord te kopen. Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

Jazeker. Als je een toetsenbord voor de ipad koopt kan je die gebruiken voor Minecraft PE. Ik heb zelf vrienden die ook daarvoor een toetsenbord hebben gekocht. Bij de dixons in onze stad kon je daar eerst kijken hoe je het vind, en daarna hebben ze het meteen gekocht.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Danjewel