Hoelang kan ik lezen op mijn iPad 2 met 100% gevulde batterij?

Ik heb de helderheid op minimaal staan.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

Lastig, want dat hangt ook af van hoe goed je batterij zelf nog is. Er zijn wel gratis apps (bv System Info) die wat overzichten laten zien. Zo is mijn batterij nu 65% vol, wat het dan in standby nog 468 uur kan volhouden, maar met videa afspelen na 6 1/2 uur leeg is, 2d games: 5 uur en 3d games 4 uur. Als je echt alleen leest, dan vermoed ik wel dat je tot ruim 100 uur zou moeten kunnen komen. Wel je WiFi en Bluetooth en Locatie bepaling en dergelijke uitzetten