Mijn tom tom start 25 geeft een fout melding bij het koppelen aan account. heeft iemand hier misschien een oplossing voor?

ik wilde vandaag mijn navigatie systeem updaten maar als ik mijn navigatie systeem aansluit op mijn computer en hem wil koppelen geeft hij aan: Het koppelen van TomTom Start 25 is mislukt. Ik heb mydrive wel geïnstalleerd. Heeft u hier misschien een oplossing voor?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (2)

Misschien dat je tomtom wel via een andere usb poort werkt.
Ook zou je het met een ander usb kabeltje kunnen proberen.
Verder zou je de software op de pc kunnen deinstalleren en op nieuw installeren.
Of het op een andere pc/laptop proberen.
Ook zou je contact kunnen opnemen met de tomtom helpdesk
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dit kan meerdere oorzaken hebben.

Controleer of een andere USB poort werkt en probeer het MyDrive programmaatje opnieuw te installeren.

Het opnieuw opstarten met een "reset" van de TomTom kan ook helpen misschien (de aanknop een 10 seconden ingedrukt houden, tot dat deze opnieuw opstart met een ander opstartschermpje (en trommelgeroffel).

MyDrive kan mogelijk ook nog geupdate worden naar de laatste versie, netals dat Adobe Flash Player.
Een firewall of virusscanner zou ook de boosdoener kunnen zijn.

Verdere oplossingen staan bij de supportpagina van TomTom, zie de bron.