Ja, ik krijg regelmatig de nieuwsbrief van Conrad, en die maken reclame voor draadloos televisie kijken door het gehele huis. Zie onderstaande link.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik krijg bij die link geen site te zien.
Overigens zag ik dat jij ook een inlogcode van de Consumentenbond kon verzorgen. Ik wil namelijk ook nieuwe banden kopen (winter-zomer-allseason).
Bij voorbaat dank.
Het is de vraag wat je met een router bedoelt, want een router voor de TV bestaat niet.

Zoals boven aangegeven zijn er draadloze zenders voor TV signalen. De werking van deze is echter sterk afhankelijk van de locatie waar ze gebruikt worden. Zelf beveel ik het gebruik van dergelijke systemen af.

Wat je ook onder een router kan verstaan is een splitter, versterker of een combinatie van beiden. Die zijn er zat en er zit een hoop rotzooi tussen. Kijk naar merken die installateurs gebruiken zoals könig of TraTec.

Gebruik je digitale TV, dan is het belangrijk dat de versterker retourgeschikt is. De meeste modellen zijn dat niet of beperkt. Het resultaat is dat bijvoorbeeld uitzending gemist niet meer zal werken.

Koop je dergelijke apparatuur bij de kabelboer (o.a. UPC winkels), dan mag je aannemen dat het spul goed is.