waar kan je goedkope radiospullen kopen?

Ik wil graag een radiostudio bouwen. Maar ik heb geen zin om 300 euro uit te geven aan een klein mengpaneeltje dus mijn vraag is: Waar kan ik goedkope mengpanelen en radiospullen kopen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

ikzelf heb er ook een en ik ben er zeer tevreden over. Je kan beter eentje kopen die iets duurder is en dat je er dan jaren mee doet dan eentje bij de Intertoys kopen die morgen stuk is