Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar moet ik op letten als ik een solaropkaadapparaat koop om in africa mijn laptop op te kunnen laden?

Ik ga naar africa voor onderzoek en op deze plek is geen reguliere stroom.
Nu ben ik op zoek voor een solaropkaadapparaat die ook mijn laptop kan voorzien van stroom. Heeft iemand hier ervaring mee en waar moet ik letten bv mh of mha of zo iets?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Om een laptop te laden heb je een behoorlijke capaciteit nodig en een laptop met een laag verbruik. Kijk eens bij conrad op de site daar staan er diverse te koop. Ze zijn er flexibel die je kan opvouwen en ook worden er reviews gegeven. Kijk naar de aansluitwaarde van je laptop en vergelijk dat met de capaciteit van de lader. Zorg ervoor dat je veel over capaciteit heb want max halen ze vrijwel nooit. http://www.conrad.nl/ce/nl/overview/0502015/Laders-op-zonne-energie?page=2
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing