Wat gebeurt er met geretourneerde producten zoals smartphones?

Ik zie dat je gewoon binnen 14 dagen als het product je niet bevalt het kan terugsturen, wat gebeurt er dan mee?
Wordt het als nieuw verkocht, terug naar de fabriek, Marktplaats?
I.I.G zal een webshop er veel geld mee verliezen lijkt me.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb wel eens op fora gelezen dat mensen konden zien dat de verpakking al eens geopend was, van bijvoorbeeld een tv.

Het beste antwoord

Die worden eerst gecontroleerd of ze nog in goede staat zijn, als ze stuk zijn, dan zal er een simpele reparatie worden gedaan, als dat te duur wordt, of te veel tijd in beslag neemt, dan wordt het apparaat apart gelegd. Als ze heel zijn, dan worden ze schoon gemaakt en opnieuw verpakt, soms in geheel nieuwe verpakking, maar als de oude nog bruikbaar is, dan in de oude verpakking. Alle niet te repareren toestellen gaan, na sorteren, voor een deel naar een opkoper en worden voor een deel vernietigd. Voor het vernietigen, of voor een lage prijs verkopen, betaal je een deel mee, in de aanschaf van je nieuwe telefoon.