Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe heet een pen dat als je er mee schrijft op een papiertje het ook op de computer komt?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Sorry, mijn (verwijderde) antwoord sloeg op iets anders. Ik dacht dat je een 'digitaal' papier bedoelde.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Met een digitale pen kun je schrijven als met een gewone pen, alleen heeft de pen een geheugen en kan hij dus onthouden wat je schrijft. Je kunt de pen koppelen aan je pc en handgeschreven aantekeningen omzetten in digitale tekst.
Livescribe Smartpen is de meest gangbare digitale pen van dit moment.
(Lees meer...)
9 jaar geleden
Waarschijnlijk bedoel je een smart-pen. Daar zijn er verschillende van, o.a. de Livescribe. Soms heb je speciaal papier nodig, met een puntjespatroon erin. Kan zelf gemaakt worden met een printer (het zijn heel lichte puntjes).
Voorzover ik weet komt het niet vanzelf onmiddelijk in je computer, maar onthoudt de pen het eerst zelf, en moet je het overbrengen. Maar misschien bestaat er intussen een soort die het wel direct overzendt (en sneller z'n batterij leeg heeft).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding