Bestaat er een oplader voor AAAA type batterijen?

Met goed zoeken zijn wel oplaadbare AAAA batterijen te vinden, maar geen enkele partij die deze verkoopt heeft daar een oplader voor. Dat is op zich vreemd omdat je niet zo veel aan oplaadbare batterijen hebt als je ze niet op kunt laden. Weet iemand of zo'n oplader wel bestaat?
Ik gebruik een stylus met type AAAA batterij en deze gaat maar enkele dagen mee. Dat wordt een duur grapje als je telkens nieuwe batterijen moet kopen.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.1K
SimonV
9 jaar geleden
Hier staat:
Deze GP Recyko batterijoplader, is geschikt voor AA en AAAA NiMH batterijen http://plazilla.com/page/4295097435/voortaan-heb-ik-altijd-volle-werkbare-batterijen-in-huis
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat is 3xAAA foutje van de schrijver. http://www.aliexpress.com/item/Free-shipping-KINBAT-9-rechargeable-battery-aaaa-battery-bt2040-battery-bluetooth-earphones-electric-1-2/822097319.html
bamibal
9 jaar geleden
Waarschijnlijk een typo, want hij kan alleen AA en AAA aan.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Later zet de schrijver wel weer AAA ipv AAAA
HeerVoldemort
9 jaar geleden
Hier staat het ook:
http://www.gpbatteries.nl/nl/nl/products/charger_search/?id=12&productType= Maar als je dan het apparaat in een winkel op zoekt staat het AAAA er niet meer bij.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ook als je de PDF leest zie je dat dat ook een typo was.
HeerVoldemort
9 jaar geleden
Ah ok, duidelijk.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja als je zoekt op AAAA vindt je wel een aantal producten maar als je naar de specs kijkt gaat het vaak om AA / AAA batterijen. Typo dus inderdaad.

Het beste antwoord

Nee, helaas bestaat er (nog) geen oplader voor AAAA batterijen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Deze batterijen zouden in een universele lader moeten passen, dus geen speciale lader.
jc54
9 jaar geleden
bamibal
9 jaar geleden
Een AAAA is korter dan een AA of AAA, dus dat past waarschijnlijk niet. Of je moet hem een beetje aanpassen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja een universele lader moet kunnen. Er zijn types met een aandrukveer en daar passen ze vast wel in. Van mij een +.
http://www.aliexpress.com/item/Free-shipping-KINBAT-9-rechargeable-battery-aaaa-battery-bt2040-battery-bluetooth-earphones-electric-1-2/822097319.html

Je moet dan wel in het buitenland bestellen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
MrTomaat, dit is wel degelijk een drukfout.
Het moest AAA of AA zijn.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nope dat is echt een AAAA lader http://www.amazon.com/Jabra-Bluetooth-Battery-Powered-Headset-Compliant/dp/B001DSIUA0 Flinke drukfout zou dat zijn. Daarnaast zijn de afgebeelde batterijen ook ~5:1 hoogte:breedte. Waar AAA ~4:1 is. Ik zie verder ook niet in waarom het een drukfout zou moeten zijn.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Die oplader van: http://www.aliexpress.com/item/Free-shipping-KINBAT-9-rechargeable-battery-aaaa-battery-bt2040-battery-bluetooth-earphones-electric-1-2/822097319.html
Dat is een drukfout niet die van: http://www.amazon.com/Jabra-Bluetooth-Battery-Powered-Headset-Compliant/dp/B001DSIUA0
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
En wat voor batterijen gaan er in dat apparaat? En welk apparaat staat er aan gegeven in de beschrijving? En welke batterijen staan er in de beschrijving van die BT set? En waaruit concludeer jij dat het een drukfout is?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Laat ik het zo zeggen. In de beschrijving van dat de lader staat een apparaat aangegeven waarvan je zo op kan zoeken dat het een apparaat op AAAA batterijen is. Je kan niet zeggen dat iets een fout is als je het niet aannemelijk kan maken dat het zo is. Zeker niet als het bewijs dat het geen drukfout is al op 2 punten is bewezen.