Is er in Scheveningen gratis wifi?

Ik ga met me familie naar Scheveningen maar is daar gratis wifi??

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (1)

Er zijn genoeg strandtenten waar gratis wifi is. Ook de mac is hiervan voorzien. Hier heb je alleen niet heel veel aan als je bij de zee staat.

In 2009 werd er op het strand voor gratis Wifi gezorgd (stuk strand van 800 meter) door een stichting en later is dit door Motorola uitgebreid, maar dit werden uiteindelijk beide betaalde varianten.Ze staan ook niet bij de hotspots.

Dus af een toe een drankje of een ijsje halen en dan meteen ff je facebook checken. Zo heeft de lokale ondernemer er ook nog iets aan ;)

http://www.hotspotsvinden.nl/resultaat/Nederland/0/scheveningen/0/0/0/0/Alle/0