ion tailgater heeft 20 watt vermogen. is dat niet heel weinig?

hier vind je info over het dinghttp://www.kieskeurig.nl/ipod_speakers/ion/tailgater/885515/

Toegevoegd na 51 seconden:
sorry hier is de link http://www.kieskeurig.nl/ipod_speakers/ion/tailgater/885515/

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Audio

Het beste antwoord

Nee dat is niet weinig.
De geluidsdruk die een paar 20W speakers in een normale woonkamer produceren zijn genoeg om de woonkamer flink met muziek te vullen. Om mooi te blijven klinken moet die 20 Watt wel redelijk onvervormd geleverd worden.

Vergis je niet: verreweg de meeste 7.1 surround installaties die volgens de advertentie 700Watt leveren komen in werkelijkheid nog niet aan de 70 Watt.

Bij normale luistervolumes zit je zelfs eerder tussen de 0.5 en 5 Watt.... (En dan is 5 Watt al behoorlijk luide muziek)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Licht eraan wat je ermee wil doen ? Voor normaal muziek beluisteren op laag volume is het voldoende. De uitstraling van het apparaat is echter dat je er live / foreground muziek mee kunt weergeven maar dat gaat met 20 watt niet lukken.