Thee over me laptop, wat moet ik doen?

Hallo, ik heb 30 minuten geleden (ongeveer) thee over me laptop toetsenbord laten vallen, ik heb gelijk de stroom ervan afgehaald, accu eruit en op de kop gelegd. Toen het gebeurde werd me beeld wit, en kreeg wat stortinkjes. Wat moet ik nu doen? En is het nog mogelijk dat ie het nog doet?

Toegevoegd na 32 minuten:
met suiker

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Rijst erop is een fabel, werkt niet meest het vangt alleen het water op dat eruit druppelt. Je kan als je een kleine schroeven draaier hebt de onder kant open schroeven en droog make (voorzichtig). Eventueel laten reparren of zelf doen als je verstand hebt Toegevoegd na 22 minuten: Edit: Je kan silca gel eventueel gebruiken (dit zit vaak bij schoenen en of klede\ing in een klein wit zakje) dat is suoer absoberend

Hoogstwaarschijnlijk is je laptop kapot. Want misschien wel kan werken is hem in een bak leggen en flink wat rijst erover doen. Dit zuigt al het vocht eruit. Bij mijn telefoon werkte dit uitstekend maar ik weet niet zeker of dit bij een laptop ook zal werken.

Inderdaad rijst erover.. En misschien dat droog föhnen helpt. (Bij mijn mobiel werkte het...)

ik heb zou hem omdekop houden en daarna föhnen anders moet je hem laten repareren of een nieuwe kopen????? hopelijk heb je een back-up voor al je bestanden!!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100