Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan je bij een afbeelding ervoor zorgen dat het geen witte achtergrond heeft?

Dus als ik een afbeelding van bijvoorbeeld een paard wil, maar dan wil ik alleen dat paard. Kan ik dan de witte achtergrond eromheen precies erafhalen, zodat ik alleen het paard zie, en geen achtergrond.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het best oplossing is om photoshop programma te downloaden,daarmee kun je je photo's bewerken.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Dit kan je doen via paint door alles om het paard heen weg te gummen. Dit kan ook via paint.net.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dit kan NIET via paint wel via paint.net
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat kan wel! Alles rond afbeelding weggummen + opslaan als png
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Met paint is het helemaal gelukt!

Andere antwoorden (4)

Als je de afbeelding opent in een fotobewerkingsprogramma kan je de witte achtergrond verwijderen zodat deze transparant wordt. Daarna niet opslaan als .jpg, maar als .png. Dit formaat kan namelijk transparantie aan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit kun je doen met de gratis software paint.net. Dit is een soort geüpgrade versie van de standaard paint en is gratis te downloaden op hun website. Vervolgens kun je met behulp van het toverstokje de witte achtergrond weghalen, dit is erg simpel, maar als je er noet uit komt kun je altijd een van de vele tutorials op YouTube bekijken
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
je kunt ook gewoon photoshop gebruiken > met het toverstafje 1x klikken op het witte > klaar is kees
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is heel gemakkelijk met de software die je vind op http://www.getpaint.net/
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing