kan ik ook met een aux kabel iets van mijn tablet op de tv laten zien???

Als je het weet wil je het dan tegen mij zeggen!

Toegevoegd na 4 minuten:
Je kan me ook mailen. milanentaco@gmail.com

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
gvrox
10 jaar geleden
Wat is een "aux kabel" ? En om wat voor tablet en TV gaat het ?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Een aux kabel is een kabel met rood en wit en eentje die in een uitgang van een koptelefoon uitgang gaat het gaat om een samsung galaxy tab 2 en een samsung tv
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
@qvrox
gvrox
10 jaar geleden
Dat klinkt meer als een audiokabel.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat weet ik maaar het is toch een aux kabel

Antwoorden (2)

Een aux kabel is enkel voor het doorgeven van geluid (rood/wit zijn het linker en rechter kanaal). Dit gaat hem dus niet worden. Je kan proberen om je tv en tablet aan te sluiten op hetzelfde wifi netwerk (afhankelijk van wat voor tv het is, uitleg hiervan kan je wel op YouTube vinden)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Met een aux kabel kan dit inderdaad niet, je zou bijvoorbeeld wel een soort docking station kunnen kopen met een hdmi aansluiting. Daarmee zou je wel je tablet aan kunnen sluiten aan je tv, mits je natuurlijk een hdmi aansluiting op je tv hebt.