Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Bestaat er een mini webcam...?

Ik ben opzoek naar een webcam dje ik kan plaatsen op een halsband van een kat.

Mijn idee is zeg maar om mijn kat overdag te kunnen volgen zodat ik ook weet wat hij gedurende de hele dag doet ook als ie buiten is, lijkt me namelijk leuk om is te weten waar hij allemaal komt en wat hij dan doet of hij dan met andere katten speelt of juist heel de dag onder iemand auto slaapt ofzo.

Het moet het liefst geen dure zijn ik wil Max 10 euro uitgeven.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
831

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Die bestaan er wel. Reken op prijzen vanaf zo'n 15 euro. Kijk eens op ebay, daar vind je er wel een aantal als je internationaal zoekt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt voor het antwoord en het zoeken hiervan!! Ik ga nog verder kijken en kijken wat het diervriendelijkst is omdat ik het aan een halsband wil plaatsen en zelfs dat ben ik nog aan het bedenken wat het minst gevaarlijke is. Nogmaals bedankt!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt voor het antwoord en het zoeken hiervan!! Ik ga nog verder kijken en kijken wat het diervriendelijkst is omdat ik het aan een halsband wil plaatsen en zelfs dat ben ik nog aan het bedenken wat het minst gevaarlijke is. Nogmaals bedankt!

Andere antwoorden (1)

Ten eerst gaat je dit voor de prijs van 10 euro niet lukken want de prijzen hiervan liggen rond de 60 euro.
http://www.agrishop.nl/honden_speelgoed/pet_cameras/eyenimal_-_dierencamer_voor_honden_en_katten_spycam_i31_914_0.htm

Ten tweede raad ik je een halsband af voor de kat,dit i.v.m. de vele ongelukken die hiermee gebeuren waardoor menig kat het niet heeft overleefd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Antoni
10 jaar geleden
Hoe hebben ze dan de opnamen gemaakt van de bekende recente Britse documentaire over het gedrag van katten, waarin te zien was dat katten elkaars territoria deelden door op verschillende tijdstippen van hetzelfde gebied gebruik te maken?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ook met dit soort dingen en ik heb dit ook gezien,maar dit wil niet zeggen dat het niet gevaarlijk is met die bandjes. Informeer maar eens bij de medewerkers van de dierenambulances,ze haten die bandjes vanwege de ellende die er van kan komen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik moet sowieso even kijken wat het handigst is, maar aan zijn nek is het voor hem denk het makkelijkste en minst hinderlijke want ik wil die camera dan boven op zijn nek (aan de halsband natuurlijk) plaatsen. Hij draagt zomers altijd vlooienbanden dan zou ik die losser kunnen maken en daaraan vast kunnen maken :) maar ik twijfel nog wel over prijs gehe

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding