Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik de geschiedenis van zoek op mijn ipad verwijderen?

Ik heb een ipad, ik ging een keer via iMessage praten met een vriendin over prive dingen, toen ben ik erchter gekomen dat bij 'zoek op mijn ipad' al die dingen staan als geschiedenis, hoe verwijder ik dit?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
668

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ga naar instellingen, dan algemeen, en dan naar zoeken met spotlight. En haal het vinkje voor berichten weg, als het goed is moet dit werken. Heb het niet op mijn iPad getest, maar wel op mijn iPhone, en daar werkt het op, maar het betekend wel dat je helemaal geen berichten meer daar kan zoeken.
Maar als je al die zoekdingen uitschakelt (muziek etc. dus ook) schijt je batterij minder snel leeg te gaan. Maar dat valt er helemaal buiten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik heb dit ook en er is helaas geen manier om dit te verwijderen.
Apple heeft software ontwikkeld die altijd iets onthoud waardoor het iedere keer dat je het opnieuw doet (zoals het installeren van een app) sneller gaat dan een nieuwe app.
Dit doen ze met alles op een geheugen op je iPad waar je zelf helaas niet bij kunt. Dit is ook maar een paar kb van je opslag dus niet erg;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding