Hoe krijg ik "geschiedenis wissen" op iPod weer actief, zodat ik geschiedenis weer kan wissen?

Ik wil mijn geschiedenis wissen van safari.
1. ik ga naar instellingen
2. ik ga naar safari
3. ik ga naar wis geschiedenis
=> hij is grijs en kan ik niet aanklikken ipv blauw.

wis cookies en gegevens is wel blauw en kan ik wel aanklikken

en ook:
1. ik ga in app safari
2. ik ga naar bladwijzers
3. ik ga naar geschiedenis
=> mijn hele geschiedenis staat hier van de afgelopen dagen, maar rechts onder wis is “grijs”van kleur en niet blauw en kan ik niets mee doen. dus ik krijg de geschiedenis niet weg.

Wie kan mij helpen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

waarschijnlijk moet je safari even afsluiten.
druk 2 keer op de home-knop.
daarna
-bij ios 6 druk je op safari tot je rood rondje ziet met streepje.druk hier op.
druk op homeknop.
-bij ios 7 druk je op safari en sjoel je hem naar boven.
druk daarna op homeknop.

weet niet zeker of dit de oplossing is,maar kan geen schade aanrichten en proberen waard.
eventueel ipod uitzetten en opnieuw opstarten.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt voor je reactie! Helaas helpt het me niet bij het oplossen balkjes blijven grijs ipv blauw
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Heb hier al eens gekeken of het misschien in de instellingen onder beperkingen kan vallen. Kon hier niets vinden wat een aanwijzing opleverde.misschien dat het jou een opening biedt. Succes