waaro is mijn sd kaart "vol"?

Mijn mobiel zegt dat ik geen ruimte meer heb op mijn sdkaartje van 16 gb terwijl ik 14.2 gb vrij heb, hoe kan dit?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Vaak is dit een foutje in de index (inhoudsopgave) van je mobiel. Hij heeft dan vrije ruimte als vol gereserveerd staan. Meestal is het te verhelpen door hem even los te koppelen, of je mobiel even uit en aan te zetten.