Weet iemand recensies voor dit product (extra uitleg)?

http://www.tommyteleshopping.nl/product_info.php?products_id=1464&osCsid_tommy=214cc4bdd7c77bc0c2cdb8d7230e9b11

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (3)

Als je iets bij Tommy Teleshopping koopt word je sowieso opgelicht.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik heb hem bij een bekende van mij gezien
maar ik vond het er onhandig uitzien en het is een afschuwelijk groot en lelijk ding.

en volgens die bekende helpt het ook niet dat stomen op die manier

dus ik vind het niets

groeten
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niet doen. Voor een degelijk stoomstrijkijzer heb je echt een flinke druk nodig en een groot waterreservoir is dan ook wel handig.