wat is de ontwikkelingsstand van de samsung galaxy note 3?

Ik heb eigenlijk per ongeluk de ontwikkelingsstand aangezet ik dacht dat ik daar een aantal keer op moest duwen net als op de android om je androidversie te kunnen zien. Als ik er nu op tik zegt hij, 'niet nodig de ontwikkelstand is al ingeschakeld'. Nu vroeg ik me af wat er verschild, ik heb ook nog niet de update naar android 4.4 gekregen komt dat hierdoor, al is het nadelig iemand een idee hoe ik het moet uitzetten?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.6K

Het beste antwoord

Als het goed is staat nu dan de optie Ontwikkelingsstand bij je normale instellingen lijst. Als je er op klikt moet rechts boven het schijfknopje op O staan (uit). Als dat is dan is er niks aan de hand. Het is gewoon een extra feature voor mensen die daar wat meer vanaf weten ;) Als hij bij jou op - staat (aan) dan zet je het gewoon eventjes uit. Er is niks om je zorgen over te maken, want de mijne staat gewoon aan en er is nog niks bijzonders gebeurd.

Ik hoop dat ik hierbij jou vraag goed heb beantwoord :D