Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland
Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (2)

Ja dat kan. Ik had al een paar jaar een draagbare externe HD van 250 Gb, niet zo veel dus, die ik gebruikte voor opslag en backup van mijn Windows pc. Die heb ik geformatteerd en nu gebruik ik hem voor Time Machine op de Mac. Geen probleem.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Toppie! Dankjewel. En formatteren heb ik geen progamma voor nodig?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, niet nodig.
Als ik me goed herinner, heb ik de xHD geformatteerd op de Mac. Maar dat kan ook op je Windows pc.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oja hahaha, natuurlijk gaat die verloren! Dat gebeurt bij formatteren. Ik ben er vanuit gegaan dat Sprookjes dat wel weet. :)
Je bedoeld dat hij te gebruiken is voor mac. Waarschijnlijk wil je hem ook kunnen gebruiken op pc's met Windows. Het bestandssysteem exFAT is te gebruiken in combinatie met Windows en Mac OS X (10.6.5 en later).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing