Ik vrees dat die stap wel erg groot is. Je processor moet het wel allemaal aankunnen. Kijk even op het net wat voor processor er in je telefoon zit en kijk of dat compatible is met Android 3.0
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Android 3.0 HONEYCOMB is alleen voor tablets. Voor smartphones is 2.3 de recenste versie. Er is echter wel een korte tijd geleden een nieuwe Android-smartphone versie gepresenteerd: Android 4.0 ICE CREAM SANDWICH. Deze versie draait tot nu toe alleen op de Google Nexus Prime. Waarschijnlijk krijgen een aantal nieuwe en populaire toestellen ook de update naar Android 4.0. Deze update komt volgens verwachting in het tweede kwartaal van 2012.