Wat is een hele luide deurbel?

Ik zoek een deurbel die luid genoeg is om gehoord te worden in alle 5 lokalen aan dezelfde gang. Het mag wel wat kosten.

Toegevoegd na 7 minuten:
Ik zoek overigens een mechanische deurbel, geen draadloze!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.8K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Waarom neem je geen geen draadloze bel waar je meerdere "bellen" op aan kan sluiten?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het is een groot gebouw. En met draadloze bellen heb ik geen goede ervaring.
Reddie
10 jaar geleden
Desondanks kun je wel meerdere bellen nemen. Geen probleem als het wat mag kosten.

Antwoorden (1)

Een mechanische deurbel?
Dan zou ik denken aan een ouderwetse trekbel.
Deze kan met een koord meerdere bellen laten klingelen.

Persoonlijk zou ik een gewone simpele elektrische deurbel nemen.
Met een goede transformator erachter dan zou je in iedere lokaal een bel kunnen hangen.
Of eentje in het midden van de gang.
Hou je van knutselen en tevens iets apparts te hebben.
Een autoclaxon of hoorn, deze werken ook prima en zijn zeer zeker duidelijk te horen.

Draadloze dingen, hoe mooi ze ook zijn het is en blijft een ellende.
Batterijen op, vocht in de drukker.....heb er verscheidene gehad.
Nooit meer.