Ik ben van plan om een Ipad mini te kopen koop ik die het best met retina display of is het niet zo veel verschil?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (2)

nee eigenlijk niet nee,
retina is eigenlijk beter beeld, een helder beeld
Maar ik zou het je wel aanraden.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Naast het betere beeldkwaliteit beschikt je iPad Mini 2 over een verbeterde chip. Ik ga niet te diep in de hardware maar ik kan je beloven dat hij tot wel 8x sneller is qua grafisch vermogen. Ook in snelheid zul je veel verschil zien.