Wat kan ik doen met een itunes kaart?

Ik heb een itunes kaart gekregen van 15 euro alleen kan ik er niet echt iets mee doen. Is er een manier om die 15 euro op de kaart te verkrijgen op mijn rekening / Paypal?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
7K

Antwoorden (3)

Je kunt met een iTunes kaart, muziek, films en apps kopen in de app store.
Indien je de kaart niet wilt gebruiken, kun je deze nog weggeven of doorverkopen, zolang je de laag nog niet hebt weggekrast.
Misschien is er binnenkort iemand jarig die dit wil hebben?
10 jaar geleden
Je kan het zeker NIET in valuta uitbetaald krijgen. Mits je het doorverkoopt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Mijn appel kaart doet het niet ik wil iets kopen maar het gaat niet