Hoe kan ik mijn headset op mijn monitor aansluiten?

Hey allemaal ,

Ik krijg voor kerst een monitor met hdmi aansluiting maar zonder AV-aansluiting (geel wit en rood). Hierdoor kan ik niet met mijn Tritton kunai headset spelen. ik speel op de PS3. Ik zou graag wel met mijn headset op mijn monitor willen spelen en ook nog via mijn headser praten.
Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen

Mvg ,

Jimmy

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
5.4K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hoe werkte dat eerst dan? Doormiddel van av? Wat voor aansluiting heeft die koptelefoon? Mis een foto?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Kan je deze link eff bekijken? daar staat het namelijk. http://www.google.nl/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&docid=2es8pOeulx-U_M&tbnid=PsSG-PG-N6Z_JM:&ved=0CAUQjRw&url=http%3A%2F%2Fsupport.madcatz.com%2Findex.php%3F%2FKnowledgebase%2FArticle%2FView%2F283&ei=9jC4Uuy8LaOx0QW6-4GoDw&psig=AFQjCNGkn2rIytr1AadlsRO77XoCnt4CHA&ust=1387889094779718
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
In die link staat ook het antwoord.
Sluit je headset aan met de bij de PS meegeleverde AV kabel.
En sluit de monitor aan met HDMI (Alleen beeld)
En dan op de PS:
Settings > Sound Settings > Audio Output Settings op HDMI zetten en Settings > Sound Settings > Audio Multi-Output op On zetten.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Maar het probleem is dat ik geen av aansluiting heb op mijn monitor
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hoeft ook niet. Die "meegeleverde AV kabel" sluit je op je PS aan en daarop de headset. Tussen PS en monitor is alleen HDMI.
En headset op PS dus.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik zelf heb dat ook gedaan, had mijn hdmi aangesloten op de tv, en de av naar een oude stereo set.

Antwoorden (1)

Ik plaats hem maar ff als antwoord:

U kan uw hdmi en AV Tegelijkertijd als audio uit gebruiken,
U sluit gewoon uw hdmi in de monitor aan, en de AV naar uw headset,
U kan zelf kiezen of het geluid alleen via AV gaat of allebei.

Om uw geluids instellingen te veranderen gaat u naar:
Instellingen -> geluidsinstellingen -> audio output.
En om AV en HDMI als uit te gebruiken doet u:
Instellingen -> geluidsinstellingen -> audio multi-output op ON

Lees het eerst goed door, en kijk wat u wil,

Succes!

Toegevoegd na 3 minuten:
Dankzij Moordigger ben ik er achter gekomen :)

Toegevoegd na 4 minuten:
Dankzij Moordigger ben ik er achter gekomen :)

Toegevoegd na 4 minuten:
Dankzij Moordigger ben ik er achter gekomen :)

Toegevoegd na 4 minuten:
Dankzij Moordigger ben ik er achter gekomen :)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt MrTwente en natuurlijk Moordigger ;)