ik heb een vespa en als ik ga touren dan wil ik graag communiceren met mijn vriend, hoe kan ik dit doen (zonder kosten handsfree, tijdens rijden)?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Er zijn communicatiesetjes voor in de helm. Die worden door motorrijders onderling gebruikt en ook bij motorrijles. Het zijn zenders/ontvangers die niet via de telefoon lopen. Een soort walky talkies dus met een bereik van een paar honderd meter.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Er bestaan ook draadloze helmsetjes via Bluetooth, daarmee heb je behalve onderlinge verbinding ook nog een handsfreeset voor je mobieltje...