gaan massaberichten weg als ik mijn account verwijder?

ik heb een massabericht gestuurd naar mensen. Ik vroeg of ze alle foto's wilden verwijderen van ons, dan zou ik er meer gegeven hebben.
maar het blijkt dat ik niet heel veel meer foto's heb.

mijn vraag: als ik nou tijdelijk mijn account verwijder op whatsapp, zijn dan alle massaberichten weg?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
bedoel je van hun telefoon af? of van jou telefoon af? het blijft zoiezo nog een dag in je tijdelijke backup staan in jou telefoon en bij jou whatsapp images folder in je gallerij en bij hun staan ook gewoon die foto's in hun gallerij
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Na het verzenden kun jij niets doen om het tegen te houden of ongedaan te maken.

Antwoorden (1)

Nee, als je jou account verwijdert, verwijder je niet de reeds verstuurde foto's.
Deze staan inmiddels al op de ontvanger(s) zijn/hun toestel.
Ook de verzonden berichten verdwijnen niet van hun toestel.
Alleen wat op jou eigen toestel staat kan jij verwijderen, wat reeds verstuurd of ontvangen is niet.