Hoe blokeer je pop-ups en ads?

Steeds als ik achter de computer zit.
Verschijnen er steeds ongewenste pagina's tijdens het spelen.
En die wil ik heel graag weg hebben!
Ik kreeg ze sinds ik mijn downloads unlockte via survey's

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Je pc is besmet met malware. Je kan het verwijderen met AdwCleaner. Zorg verder ook voor een goede virusscanner en gebruik de Windows firewall op je pc.

Toegevoegd na 2 minuten:
Na de scan met Adwcleaner kun je nog resten van de malware verwijderen met Junkware Removal Tool.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

AdBlock voor google chrome of firefox bijvoorbeeld, ABP.
Hoop dat je geen Internet Explorer gebruikt.

Wat je beschrijft lijkt wel beetje op virus/spyware.
Ik zou even een goede virus scan er over heen gooien en evt anti-malwarebytes. Heb je totaal geen verstand van computers en blijft het zich voor doen (is het echt een virus) dan zou ik hem even weg laten brengen.

Heb je er wel verstand van schoon dan lekker de computer op en verwijder de programma's die je niet kent of niet meer gebruikt.