kun je op alle tablets spelletjes spelen zoals farmville?

Zo niet, waar moet je dan op letten?
En youtube (en andere filmpjes)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.7K

Het beste antwoord

Meestal de goedkopere tablets (mijn moeder had een goedkope Polaroid) kun je niet alle spellen op spelen. Meestal geeft die dat ook aan als je de spelletjes download, of het word helemaal niet in de Play Store/Android Market/ App Store weergeven.
Meestal tablets met nog steeds Android Market er op (dus niet niet kunnen upgraden naar Play Store) is de kans groter dan meerdere apps het niet bij doen.
Apple en Android verschillen heel erg in gratis apps.
Angry Birds full version is bijvoorbeeld bij de Play Store (van Android) gratis, terwijl je bij de App Store (van Apple) er nog voor moet betalen.
Youtube e.d kunnen op de meeste tablets wel worden afgespeeld.
Ik zou zoiezo voor een wat duurdere tablet gaan en niet goedkoper als €90,- , want de kans is dan groter dat sommige apps of spelletjes het niet doen.
De software is, in het algemeen bekend, ook trager van goedkopere tablets.

Toegevoegd na 19 minuten:
Ook zal ik voor een wat bekender merk gaan, zoals Sony, Samsung, Apple, LG, Acer, Dell, Nokia.

Toegevoegd na 21 minuten:
Asus, HP, Toshiba enzovoort.

Toegevoegd na 6 dagen:
Bij Farmville zelf is het een ander verhaal. Je tablet moet Flash Player beschikken om Farmville te kunnen spelen. Zelf heb ik Farmville niet via de Playstore zien staan, maar dit kan wel via Facebook op je tablet. Als je tablet Flash Player beschikt loop je als nog de kans dat niet alle functies het doen in Farmville. Ondanks dat je een goede tablet hebt. Het is zoiezo al verstandiger om Farmville via de computer te spelen. Ik heb wel andere games via de Playstore zien staan die op Farmville lijken.
Kortom: Farmville is wel mogelijk om te spelen, maar er kunnen een paar fouten optreden en hij zou niet correct kunnen werken.
Maar Candycrush is wel weer beschikbaar in de Playstore. Dus het ene spelletje kan je via Facebook doen en het andere spelletje kan je via de Playstore downloaden.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als leek: Hoe zit het met dus bijvoorbeeld farmville? Dit spelletje speel je via facebook en is een flash game, Kan dit op de gemiddelde android tablet?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bij Farmville zelf is het een ander verhaal. Je tablet moet Flash Player beschikken om Farmville te kunnen spelen. Zelf heb ik Farmville niet via de Playstore zien staan, maar dit kan wel via Facebook op je tablet. Als je tablet Flash Player beschikt loop je als nog de kans dat niet alle functies het doen in Farmville. Ondanks dat je een goede tablet hebt. Het is zoiezo al verstandiger om Farmville via de computer te spelen. Ik heb wel andere games via de Playstore zien staan die op Farmville lijken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
(Zie antwoord voor verdere informatie)

Andere antwoorden (1)

Als je een Android tablet koopt, moet het wel goed zitten. Let wel op, als je een heel goedkope tablet koopt (onder de € 150) kan het zijn dat ie heel sloom is. Een goede Android tablet voor niet al te veel geld is de Nexus 7: http://www.beslist.nl/computers/d0000856637/Asus_Google_Nexus_7_16GB.html
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt voor de tip! Scherm van de door jou aangeraden tablet lijkt me erg klein. Heb je zelf ervaring met deze of soortgelijke?