wat is en goed passende vervanger van mijn huidige CV ketel?

Ik heb een oude Agpo Econforte 26 HS ketel, met boiler sturing en buiten sensor.
Het is een staand model, met rechtsonder de gas aansluiting en bovenop de CV water aansluitingen.
Je kunt er een 3-weg klep op aansluiten, om de boiler op te warmen. En natuurlijk een 2 draads thermostaat

Mijn vraag is nu, weet iemand een andere ketel die dit qua aansluiting zo kan vervangen, zonder veel aanpassingen in de leidingen?

Of dat dan de beste keus is, moet dan nog uitgezocht worden, maar ik vroeg me dit zo af?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

de calenta van remeha
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank je, interessant. Maar deze heeft geen boiler klep aansturing.