Beeldscherm doet het niet meer na het openen, iemand ideeen?

Mijn vriend heeft zijn laptop open gemaakt voor schoonmaken omdat zijn laptop steeds uitviel na warmte.
Na openen bleek dat er bijna geen stof aanwezig was en voor niks open is geweest.
Nu heeft hij alles terug gezet, maar op geen enkele manier doet zijn beeldscherm het.
Laptop gegevens:
- Toshiba P300D-15C
- 17 Inch

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Misschien heeft hij ergens een kabeltje van het moederbord (per ongeluk) los getrokken, of vergeten vast te zetten. Nog eens effe goed kijken of je iets ziet.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Beste, we hebben helaas al 3 a 4 keer opnieuw gekeken of alle kabels goed vastzaten, niet kapot zijn of dingen vergeten waren om vast te zetten. Maar tervergeefs doet ie het nog steeds niet.
Laptop zelf doet het wel steeds, maar hij krijgt gewoon een zwart beeldscherm.