Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Weet iemand hoe zo'n sleutelhanger heet waarmee je geluid kan opnemen? Zie beschrijving!

Ik zoek voor school van die sleutelhangers waarmee je een kort stukje geluid kan opnemen en dit steeds weer kan afspelen. Weet iemand hoe deze heten of waar ze verkocht worden. Ben al lang geweest bij intertoys en bart smit hier in tilburg. Plaatje hier onder!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.7K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Probeer de action? En bel anders naar Intertoys of bartsmit of check de site in Almere liggen ze nog bij de spelletjes van een paar euro

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Hallo Jiiskaa,

Dit type sleutelhanger wordt, meest algemeen, "stem recorder sleutelhanger" genoemd. Je zou naar webwinkels kunnen zoeken door die benaming als zoekterm in te vullen in een zoekmachine.
Verder vond ik 2 specifieke producten, eentje met de naam "Bubble Messenger", en eentje die "Message Monster" heet. De laatste lijkt me erg geschikt voor schoolkinderen, misschien kun je die opzoeken.

Veel succes,
Ftagn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding