Ik heb minercaft geupdate maar ik kan niet meer op servers spelen?

De servers op minecraft die doen het niet meer, ik dacht dat ik hem moest update. Maar hij doet het nog steeds niet

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Wanneer je update, bijvoorbeeld naar 1.6.4, en het is een nieuwe update, dan zijn de meeste servers nog 1.6.2. Omdat hier altijd een beetje vertraging in zit, er moet een nieuwe bukkit versie moet komen voor minecraft. Je kan als je minecraft launcher start op "Edit Profile" clicken, en dan je minecraft weer op 1.6.2 zetten (bijvoorbeeld).
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Hallo, Je moet de nieuwe minecraft 1.6... hebben om in de servers te spelen, die download je hier: http://www.gamefiles.de/download/51f04c5e-94d8-4778-b84f-2d780523f38b/minecraft-minecraft-sp-1-6-2-cracked